Garantie

     Termeni de garantie calculatoare, monitoare, imprimante, laptopuri si componente sh

Toate produsele comercializate pe acest site beneficiaza de minim 12 luni garantie conform legii. Impact Technology rezolva personal garantiile astfel incat termenul de solutionare este foarte scurt. Garantiile se pot rezolva si pe loc pentru clientii din Bucuresti care aduc produsul in cauza la depozit. Pentru clientii din tara care trimit garantiile prin curierat rapid sau cei care lasa produsul in garantie rezolvarea se face intr-un termen rezonabil astfel incat clientul sa reintre in posesia produsului in cel mai scurt timp.

Garantia se acorda la sediul firmei

Produsele se vor trimite pe cheltuiala clientului la sediul Impact Technology, iar dupa solutionarea garantiei produsul se returneaza clientului pe cheltuiala Impact Technology. Daca se constanta solicitarea nejustificata de garantie clientul va suporta transportului produsului si la retur. Prin solicitarea nejustificata de garantie se intelege defectul reclamat care nu se constata sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie.

Garantia pentru sisteme se acorda pe componente – nu se sigileaza sistemul. Daca se defecteaza o componenta din sistem, de exemplu HDD-ul puteti trimite la garantie doar HDD-ul. Produsul defect se repara sau se inlocuieste.

Solutionarea garantiilor se face prin: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Produsele Software nu fax obiectul garantiei.

     Procedura trimitere garantii catre PlusPc.ro

Pentru rezolvarea cat mai rapida si corecta a produselor aflate in garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:

     1. Anuntarea problemei si obtinerea nr de inregistrare

* PlusPc va pune la dispozitie 2 numere de telefon unde puteti suna pentru sfaturi tehnice0726 269 921 si 031 401 28 63 plus o adresa de e-mail pentru problemele legate de garantii si suport tehnic: garantii@pluspc.ro . Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telefonic insistam sa contactati un reprezentant PlusPc in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei.

* Inainte de a trimite un produs la garantie clientul va anunta telefonic sau prin email lagarantii@pluspc.ro problema pe care o intampina si va solicita obligatoriu un numar de inregistrare de la un reprezentat PlusPc. Acest numar trebuie notat pe Formularul de garantie. Formularul de garantie se poate descarca de mai jos sau il puteti solicita unui reprezentant PlusPc. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa evitati exprimari de genul: defect, nu functioneaza, erori si sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil.

     2. Ambalarea coletelor

* Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor. Produsele noi se vor trimite in service doar in ambalaj original cu toate accesoriile aferente.

* Produsele vor fi insotite de copie dupa certificat de garantie (nu este obligatorie deoarece exista sigilii si serii pe componente) si Formularul de garantie care sa contina cat mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii).

* Produsele se vor trimite pe adresa: Impact Technology SRL, Bd Iuliu Maniu 184, Bl G, Sc 2, Ap 88, Sector 6, Bucuresti, tel. 0726 269 921, prin curier rapid (preferam Nemo Expres dar nu este obligatoriu). Puteti descarca de mai jos un model de foaie de expeditie. Nu se vor trimite colete prin posta!

     3. Livrarea coletelor

* Daca la achizitionarea produsului respectiv clientul NU a optat pentru serviciul Pick Up & Return plata coletelor va fi suportata de client.

* Daca la achizitionare clientul a optat pentru serviciul Pick Up & Return plata coletelor (dus- intors) va fi suportata de PlusPC. In acest caz trimiterea coletelor se face doar prin Nemo Expres sau TCE Curiero.

4. Rezolvarea garantiei

La rezolvarea unui produs aflat in service, veti primi un e-mail de la Departamentul Tehnic – Garantii de la adresa garantii@pluspc.ro. Dupa primirea e-mailului de instiintare, in max. 2 zile produsele respective vor pleca spre dvs. prin curierat rapid (pentru clientii din tara).

Produsele la care nu se constata nici un defect se vor trimite inapoi pe cheltuiala clientului.

Pentru orice informatii ne puteti contacta telefonic la 0726 269 921.

Descarca Formularul de Garantii

Descarca Foaia de expeditie

      Vezi Lista sediilor Nemo Expres